Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-19, 09:33   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Er det innafor å spørre vegetarianere hva de spiser?

Men det er ER jo litt pes å måtte legge til rette for en som ikke spiser det man hadde tenkt å servere. Den synes jeg man bare må stå i, når man har tatt et livsvalg som påvirker hverdagen til seg selv og omgivelsene på den måten.

Og så er vi åpenbart forskjellige, men jeg hadde som vertinne følt meg mye mindre tilretteleggende hvis jeg hadde dumpet problemet på gjesten, og jeg ville kunne følt meg forpliktet til å lage noe jeg ikke hadde lyst til. Og som gjest hadde jeg absolutt også følt det mye mindre velkomment å måtte komme opp med et alternativt måltid enn et generelt spørsmål om hvilke ingredienser jeg spiser?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat