Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-19, 22:23   #33
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Er det innafor å spørre vegetarianere hva de spiser?

Siden jeg har en far som er veggis og ikke spiser noe som har egg i seg (fordi han ikke tåler eggeprotein så godt), og heller ikke spiser noen former for løk, men som spiser alt av melkeprodukter, så har jeg null skrupler med å sjekke hva det er folk spiser eller ikke spiser. Moren min spiser heller ikke løk eller hvitløk, men er ellers altetende. Ellers har vi hatt både vegetarianere, veganere og pescetarianere i familien, så jeg er vant til å tilpasse maten til gjestene, og syns virkelig ikke det er stress, bare jeg vet om det på forhånd. Det samme gjelder alle former for intoleranse og allergi. Her i huset er vi altetende, så da kan vi fint tilpasse maten til gjestene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat