Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-19, 00:07   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Downlights: hvor, hvor mange, praktisk eller harry?

Jeg har heller ikke fått med meg at det er harry, men kan jo se for meg harry varianter av det

Vi har det på kjøkkenet, på badet og i gangen. Og jeg synes det har vært endel mikk med de og er ikke så fornøyd. Har måttet reparere anlegg hist og her, transformatorer som har røket... Nå er jo nye led-pærer mye bedre og det genererer ikke varme slik at det blir et problem, men det jeg synes er kjipt med et er at skal man endre noe så må man jo pusse opp hele taket Sånn sett er det langt enklere med en lampe, skinne e.l.

Når det er sagt så kjenner jeg meg veldig igjen i det Tallulah nevner over her. Vi har en laaaang gang i 1.etg som virkelig ikke kunne lyssettes på noen annen fornuftig måte. Og jeg ser verdien i det på badet. Kjøkkenet... hm... Jeg liker veldig godt at de gjør veldig lite ut av seg, og er usikker på om rommet hadde taklet andre løsninger. Men igjen som Tally sier, så føler jeg meg heller ikke superkompetent på belysningenfronten, så mye mulig det er jeg som er problemet og er u-opplyst

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat