Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-14, 14:07   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte fastlege, blir det ledig med en gang?

Mine unger har den forrige fastlegen vår, og jeg har fått en ny.

Jepp, av samme årsak, listen skulle reduseres.

Jeg synes ikke de tenker spesielt fornuftig når de splitter mor og barn på den måten. Men, vel, jeg vil beholde den legen for ungene, for hun kjenner problemstillingene deres, har lovet oss barnelegehenvisning for eldste om vi vil, og vi har vært der en del med begge. Så da får jeg heller bare ha en annen lege, for det er er ikke så farlig meg meg, JEG er jo nærmest aldri hos legen (utenom svangerskapsrelaterte besøk har jeg vel bare vært der sånn.... to ganger de siste 5-6 årene, begge i løpet av det siste året, og begge ganger ble det legevakt/vakthavende lege på legekontoret sånn siden det var *hastegreier* så egen fastlege er visst ikke så viktig.

Jeg synes du skal ta en prat med legekontoret om det er mulig å få plassen til din eldste datter. og evt bytte henne tilbake under retten til å ha barna hos samme lege som deg. Det som er, er at fastlegebytter gjelder jo egentlig fra den 1. i neste måned, så om de blir "tilgjengelig umiddelbart" tviler jeg på en måte på.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat