Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-13, 21:26   #55
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Våre vet ikke at sydenferier eksisterer engang, men det demrer for meg at Knerten i år kommer til å finne ut at noen av vennene i bhg har vært på en meget annerledes ferie enn den vi har planlagt for vår familie (besøke svigermor, en dag i hunderfossen, leke med svigerfars to yngste (som er på alder med våre, og vi ser dem jo bare noen få ganger i året)

Neste år håper jeg å dra dem med på ferie, og jeg tror ikke "finne en ny kafe hver dag til lunsj, og et nytt sted til middag hver kveld" er i nærheten av hva som kan oppleves som ferie med den alderen på de ungene vi skal ha med oss da.

Reelt sett funket ikke det så godt når vi var på bryllupsreise heller, vi endte med frokost/lunsj samme sted hver "morgen" og middag forskjellige steder etter å ha vandret fra sted til sted for å finne noe som virket interessant/hadde noe vi/jeg hadde lyst på etc. Jeg ser absolutt for meg at buffet kan være mer avslappende for oss en periode...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat