Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-13, 21:13   #51
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

HvaJeg skal ikke påstå at jeg skjønner noe mer, men jeg spør ikke for å være frekk altså. Jeg syns bare det er så skrekkelig trist at man ikke bryr seg mer om verden rundt seg, og å bli kjent med andre kultururer, mennesker og miljøer.

Jeg tror du bare må akseptere at folk har ulike motiver for en ferie, og jeg tror du tenker litt for enkelt når du mener at det at man velger en annen ferieform enn deg gjør at man ikke bryr seg om verden rundt seg. Akkurat den konklusjonen krever vel en litt mer helhetlig vurdering av tankesett og prioriteringer.

Jeg synes ikke det er trist selv at vår hovedprioritering for en ferie er å kose oss sammen som familie, og at 1 av flere mulige rammer for å få en avslappende ferie for oss er en type resort (slik som vår situasjon er nå).

Jeg synes det er helt ok å mene at man ikke kunne tenkt seg en slik ferieform selv, men jeg synes egentlig din holdning her blir veldig ovenfra og ned. Det er mange type ferier jeg virkelig ikke kunne tenke meg selv, men jeg går ikke rundt og synes det er trist at folk velger dem likevel og ikke Tenker jeg Mitt om dem som velger det heller. Du vet da ingenting om vår interesse for å bli kjent med andre kulturer og mennesker generelt? Og ikke er det sånn at man i alle faser av livet MÅ ha lyst til å bli kjent med mest og flest mulig for å ha et fullverdig liv heller.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat