Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-13, 21:01   #47
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Leilighet er perfekt for oss, jeg liker ikke hoteller så godt. Jeg vil ha matlagingsmuligheter og kunne gå på vanlige, lokale matbutikker og handle og lage mat hjemme. Sitte og spise frokost på terrassen i stedet for i en svær buffet-matsal med 150 folk uten køkultur.

Jeg synes også disse buffetmatsalene er usjarmerende, men her er det faktisk en viss forskjell på ulike steder og reiseselskap. Noen er verre enn andre. Vi har likt godt det mer frie mattilbudet på resortene der man bestiller a la carte, men siden vi også har erfart at vi liker frokostbuffeten så godt at vi havner der svært mange dager, ender vi nå med en mer halvpakke der vi får litt annen buffet også. Greit nok. Det blir en for og mot greie av et totalkonsept.

Det som overrasker meg litt, er nok at såpass mange av dem som liker seg på resort velger fullstendig AI, men jeg ser jo at tilleggskostnaden ikke er så enorm, særlig ikke med eldre barn der det går en del mat. Men man MÅ altså ikke velge det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat