Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-12, 15:47   #57
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

For et par år siden satt jeg og mannen min og snakket om å reise til Disney World i Florida innen et par-tre år. Vi tenkte at det MINST ville komme på 50.000 for 3 uker. Men det koster vel mye mer enn det? Jeg så på flybilletter dit, og bare det kom jo på minst 40.000. Men det avhenger vel når man reiser, vi har jo stort sett bare fellesferien til rådighet.

Neida - du kan fint finne billigere flybilletter enn 40.000,- men da må du bestille veldig tidlig! Skal du reise i juli, så lønner det seg å begynne å tenke på flybilletter et år på forhånd. Vi flyr tur/retur LA for 26.000,- for fire stykker (eldstejenta må ha voksenbillett) i juli. Tipper at så lenge du har to på barnebillett så kunne du funnet billetter til Orlando for 20.000,-

Vi har hatt mulighet til å bruke ganske mange penger på ferie de siste årene, men det er viktig for oss at ferien ikke skal gå på bekostning av "vanlig drift" av AS Familien. Det er helt uaktuelt å feriere på kredittkort og betale på ferien/det vi bruker av penger på tur etter at vi kommer hjem. Penger tilgjengelig først - så ferie er mottoet hos oss.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat