Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-08, 12:51   #15
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Dette er min respons også...

Og jeg ble litt nysgjerrig av innlegget ditt, Ingeborg. Siden du skriver "jeg", betyr det at du tar all vaskingen, eller har du en voksen til i huset som tar sin halvdel av jobben?

Ellers kan det se ut som om vi kanskje blir 18 rundt bordet på julekvelden hos oss. Så fint at vi er så proffe på å lage julemat. Ikke. Det fine med å være så mange er at det ikke er plass til å se hvor nøye vi har gjort rent til jul...

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat