Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-16, 23:38   #68
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dannelse" i Oslo for ungdommer

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Om man bor i Oslo tror jeg det er det, ja. Mine to nieser som bor i Oslo tar t-bane til ballett flere ganger i uken alene og har gjort det i noen år. De er 10 og 12 år.

Ja, det var poenget mitt. Men slik er det jo ikke i Stavanger. Dessverre. For å si det litt stygt, så blir jo ballettdanserne fraktet gjennom byen i Tesla eller BMW-SUV. Noe av skylden for det må også elendig kollektivsystem ta. Spørsmålet mitt var om det er praktisk nødvendig for mine unger å gjøre dette på ferie i Oslo. Jeg tror ikke det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat