Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 19:33   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Benplass bak i Touran?

Touran er egentlig en ganske kort bil. Lange bein i forsetet og stor bakovervendtstol er egentlig ganske inkompatibelt hvis man samtidig tenker komfort for den i forsetet. Jeg er 170 lang, mannen 176. Vi har setet til plutten bak føreren (et hts-sete, så det finnes de som bygger mindre). Det går fint for oss, men jeg vil ikke anbefale det for noen med lengre bein enn meg, dvs ca 33 tommer i bukselengde. Det er også vanskelig å feste stoler som krever forankringsseler selv om det går med litt plunder. Bagasjeplassen er grei når man ikke har de bakerste setene oppe, men svært liten og ikke plass til vogn hvis de står oppe. Disse setene er også egentlig litt små til voksne mennesker, men det fungerer som ekstraseter. Touran er egentlig ikke så mye lengre enn A4 altså, den er bare vesentlig bredere slik at den er flere-barneseter-vennlig.

Hvis du trenger stor bil bør du titte på galaxy eller sharan.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat