Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 08:37   #115
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Gratulerer!!

JA, sto på første forsøk. Det er vel noe sånt som 24-25 år siden.
Jeg gikk forresten opp som privatist. Hadde ingen kjøretimer og ikke teorikurs. Tok teoriprøve, glattkjøringskurset og kjørte opp.
Den gang var det fase 2 og etter 2 år måtte jeg ha nytt teorikurs,glattkjøringskurs og mørkekjøring.

Jeg tok også lappen da det fantes fase 2, men jeg måtte ikke ha nytt teorikurs. Var det fordi du var privatist? Da måtte du vel forresten også ha de ekstra 10 timene uansett, med langkjøring og et terrorkurs i trafikksikkerhet (type video av trafikkulykker og intervju med ofre - het det TK-pakken, mon tro?).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat