Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-10, 00:29   #102
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Nope - jeg tok lappen på 3 forsøk. 1 gang strøk jeg pga ikke overholdt vikeplikten, 2 gang strøk jeg fordi sensor syntes jeg virket som en umoden sjåfør, 3 gang bestod jeg fordi sensorene (da hadde jeg med 2 sensorer) mente jeg kjørte så bra, de mente man skulle tro jeg hadde kjørt i flere år, mulig at dette gikk bra fordi jeg var møkk lei, drit sur og gav egentlig f... i hvordan det gikk, jeg hadde fremdeles mndkortet mitt.

Jeg hadde også MASSE kjøretimer - mitt første møte med en bil, bak ett ratt var i Bygdøy Alle i Oslo, jeg hadde hatt månedskort på buss og trikk i hele min ungdomstid, min mor som jeg vokste opp med hadde ikke førerkort - så jeg hadde ALDRI tatt i ett ratt Så joda - jeg sender varme tanker til min tålmodige kjørelærer. Pt. kjører jeg forøvrig ca 35.000 km i året - så jeg kan vel påstå at jeg har blitt en bedre sjåfør idag - mot hvor jeg startet en vårdag i Bydøy Alle.. Og jeg hadde hatt førerkort i ca 2 timer da jeg ble stoppet i min første politikontroll for alkotest. Jeg var så redd så jeg holdt på å tisse på meg - og politimannen holdt på å le seg ihjel pga mitt ansiktsuttrykk

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 26-06-10 kl 00:35.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat