Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 09:15   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bort brukte leker til jul

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg er fryktelig glad i gjennbruk, og både barn og voksne som vi kjenner setter stor pris på alle klær og leker som vi gir videre (og vi er meget fornøyde med selv å arve klær, leker og utstyr). Men det er noe med julen og at det skal være gave, det er da det skurrer for meg tror jeg. Man gir bort (eller selger)brukte leker, det er liksom ikke gaver som pakkes inn i pent papir. Hm, må jeg endre min oppfattning her tro?

Det synes jeg absolutt ja. Skjønner virkelig ikke den tankegangen? Jeg skjønner det jo om det er snakk om hullete klær og halvknust servise, her er det jo snakk om veldig pent brukte leker som egentlig kunne blitt solgt.
Vi har litt dårlig råd denne julen så jeg har trålet Finn for å se om noe av det barna ønsker seg ligger der for en rimeligere penge enn i butikken, skjønner aldeles ikke hvorfor det skulle være gale. Men det er jo kanskje annerledes når det er mine egne barn, vet jo ikke hvordan andre foreldre vil reagere. Men reagerer de er de nek, synes jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat