Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-19, 15:41   #15
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Her har vi ikke tenkt stort ennå. Junior vet ikke hva han vil foreløpig, han kan godt være tilbøyelig til å ikke ville konfirmere seg også.

Med Frøkna begynte jeg ca ett år før, men bare med å finne lokale siden vi ikke hadde plass hjemme. Med Frøkna hadde vi besteforeldre, tanter, onkler, søskenbarn (hennes altså) og faddere med familie så blir sikkert likens neste gang. Alt annet begynte jeg ikke å tenke på før i januar samme år, mamma ønsket å ordne med bunaden hennes så jeg slapp alt rundt det.

Frøkna fikk tur til Afrika og Mauritius i gave. Vi hadde spart i åresvis til en sånn tur og litt ubetenksomt annonserte vi en eller annen gang at det kunne jo bli konfirmasjonsgave.... Vi brukte heldigvis ikke opp riktig alt vi hadde spart, men økte sparinga en del allerede i fjor sånn at Junior og får tur. Han ønsker seg Japan!

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat