Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-19, 13:25   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Jeg har to! Greit å kunne notere her, erfaringer jeg gjør meg neste år, når vi har konfirmasjon for eldste. De har begge erklært at kirkelig konfirmasjon er uaktuelt (og dermed viser seg mye mer besluttsomme enn sin storesøster), og det blir trolig humanistisk.

Bunad er i boks til jenta, mamma har kjøpt pakke til begge jentene for lenge siden, og har brodert ferdig til eldste. Brodering av bunaden til 07-jenta står for tur. Hun er kjapp, så hun har god tid. Guttungen har fått lovnad om bunad når han er ferdig utvokst, og svigermor har sagt at hun sørger for å leie en hvis han ønsker å konfirmere seg i bunad. Hun kjenner til noen der i området, som leier ut bunad i "konfirmantstørrelse" (samme type som han eventuelt vil få når han blir utvokst).

Ellers må jeg huske å bestille lokale i god tid. Resten av erfaringene får komme i løpet av året.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat