Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-18, 13:29   #12
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å sette sammen en meny

Palmen har jo allerede svart for meg ( ), men det som det gikk mest av hos oss var taco og vårruller. Vi skulle hatt dobbelt så mange vårruller.

Kombinasjonen klassisk koldtbord og eksotisk tapas var smart, vi fikk like mye mat, men større variasjon.

Her er det som var med:
Eksotisk tapas: Kyllingspyd tandoori, kjøttboller i tomatsaus, vårruller m/ scampi, scampi spyd, teriakimarinert laks, to typer sushi, urtemarinert kyllingfilet m/ ananas og chilisalsa, andebryst m/ couscous og hoisinsaus, sweet chili saus, aioli, frisk grønn salat, godt brød og smør.

Klassisk koldtbord: Helkokt ørret m/ majones, spekeskinke m/eggerøre, urtemarinert kyllingfilet m/ waldorfsalat, ½ egg m/ reker, kyllinglår m/ småpoteter (leveres varmt), godt brød og smør.

Og så taco da, som vi (svogeren min) laget.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat