Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-18, 12:01   #8
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å sette sammen en meny

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Mengdeberegning kan jeg hjelpe deg å tenke rundt når det nærmer seg.

Spekemat og ost er enkelt og godt, og krever lite forberedelse.

En pastasalat kan være en god ide også, det er populært og funker også for vegetarianeren. Hva med en god pai? Eller spiser ikke vegetarianeren egg? det er vanskelig å finne retter som alle kan spise, men da tenker jeg at man bare må merke alt godt.

Enig i det med merking. Tydelig merking. Det har vært min redning når jeg har arrangert selskap og ikke har fått allergi-/livsstil-/livssynskabalen til å gå opp. Og så forsøker jeg å gruppere rettene logisk på bordet slik at de med allergi ikke skal risikere å ta av feil fat. Og så tar jeg ekstra hensyn hvis det er snakk om svært alvorlige allergier, dropper da noen retter, heller det enn at jeg skal være stresset underveis.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat