Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-19, 13:16   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.883
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en romantisk gave

Tusen takk, alle sammen!

Noe som kan tolkes som selvisk utgår denne gang. Ikke fordi HAN ikke ville likt det, men fordi det er viktig for meg. For å være helt ærlig, så er saken at jeg har en egen sparekonto der jeg setter inn bursdagspenger (fra feks foreldrene mine) og som jeg kun bruker til luksusting til meg selv og er nokså gjerrig på. Jeg vil ta penger til gave fra denne kontoen. Jeg vil vise at jeg også kan være totalt uselvisk og like raus som han alltid er...

Floksa, hva er torx? Hilsen Domm.

Kirsebær, det med melken er sånn som min mann også ville gjort. I det hele tatt er han et langt rausere, mindre selvisk og mindre egoistisk menneske enn jeg er. Og det sier litt, for jeg får høre av andre at jeg er det. Det er jeg ikke i forhold til ham...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat