Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-12, 14:27   #25
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva trenger vi for å se tv?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vi har (enn så lenge) også pvr-dekoder fra altibox, og denne har det vært en del tull med, noe som har resultert i at vi har mistet opptakene våre flere ganger. Når de da også tar bort barnekanaler uten reklame og erstatter dem med barnekanaler med reklame, og vi ikke får mulighet til å få barnekanaler som passer oss, så kjenner jeg at jeg er møkklei. Vi bestilte et produkt vi var veldig fornøyd med, men har endt opp med en helt annen pakke på grunn av diverse avtaler som endres for selskapet -uten at vi har hatt noe vi skulle ha sagt, så nå har vi funnet ut at nok er nok. Vi klarer oss uten.

Vi har netflix også, og det skal vi fortsette med.

Takk, det skal jeg ta med meg til neste diskusjon om den saken. Netflix liker jeg også

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat