Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-19, 23:45   #27
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: Filmer du elsker

Den aller aller beste filmen jeg vet er Pride. Jeg ler og gråter hver gang - og har vel sett den ti ganger nå, hvilket betyr to ganger i året siden den kom.

Ellers er det Dirty Dancing (som forøvrig er en kjempepolitisk film, noe som gikk meg hus forbi som elleveåring), Ringenes Herre-trilogien (hvis jeg får spole over Frodo i den tredje filmen), A Room with a View (og ikke bare på grunn av badescenen nå lenger, celebelen!), Much Ado about Nothing fra 1993 (med fantastisk casting), Michael Collins (på tross av Julia Roberts som prøver å snakke med irsk aksent og glemmer det i annenhver setning) og An Ideal Husband (fordi Rupert Everett og fordi ingen gjør forviklingskomedier som Oscar Wilde!).

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat