Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-17, 20:53   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En verden med kun plantebasert mat

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg har aldri møtt deg live, DD, og jeg vil anta at de fredlige veganerne går under irritasjonsradaren til de aller fleste, nettopp fordi de ikke lager så himla mye føss om hva de ikke spiser og hvor onde andre er som spiser kjøtt og fisk og drikker melk.

.


Nja, som jeg skrev så har jeg utallige ganger opplevd gang på gang at folk skal "ta" meg på min livsstil bare ved å sitte i samme rom som meg når vi spiser, helt uten at jeg har åpnet kjeften engang. Det samme opplever min samboer (som hater aggro-veganere og som ikke engang vil kalle seg veganer selv om han er det, pga disse agressive få som er der ute) og som du ser Input over her, samt en haug med venner som lever fredelig plantebasert. Det virker som om veganisme i seg selv provoserer folk, samme hvor fredelig man er. Jeg synes det er synd, for ja - dere vil spise maten deres i fred, men det vil jammen jeg også, uten å bli intervjuet om min levemåte hele tiden.
Jeg spiser forresten kortreist så mye jeg kan, bare så det er sagt. Handler på lokale gårder endel.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat