Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-13, 10:41   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Canon: Hva slags objektiv ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hva med annet utstyr som ikke er objektiver?

Kan være verdt å vurdere ekstra ekstern blits? Jeg har to eksterne blitser, der den ene fungerer som slave for den andre. Gjør ting mye enklere hvis man skal ta portrettfoto av ungene eller et gruppebilde av dem. Regner med du allerede har én blits?

Bakgrunner? Omså bare hvitt bakgrunnspapir som festes på vegg (stativene er svindyre for bakgrunnsrullene)

Hm, godt innspill. Jeg har én blits, ja (Speedlite 430EX, eller noe sånn). Aldri egentlig tenkt på at jeg kunne trengt en til?

Vi har hvit stuevegger som så langt har gjort tjeneste som bakgrunn. Det er kanskje bedre med noe ordentlig, men foreløpig blir de fleste bildene tatt i hyrten og styrten de sekundene barna sitter stille...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat