Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-22, 08:13   #1
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.570
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Vi var på besøk hos naboen for et par dager siden, og da spurte de hva som var det beste fra året som har gått. Alle nevnte en ting hver, litt overrasket over spørsmålet og litt farget av svaret til den forrige som hadde svart. I akkurat dette nabolaget var det mye musikk på lista over det fineste folk hadde opplevd i fjor.

Jeg er veldig fornøyd med å ha begynt i ny jobb i fjor, dessuten kom jeg på at på årets varmeste dag tok vi med oss kvikklunsj og appelsin og gikk på ski innendørs. Det var et fint minne som skilte seg ut.

Kjæresten og jeg har også snakket om hva vi vil gjøre for å skape gode minner i år, jeg vil på skogstur, han vil på konsert. Fine greier, begge deler.

Hva var det beste du opplevde i 2021?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat