Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-22, 19:39   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten- hva tenker FP?

Jeg føler meg slett ikke som noe Rent a wreck, selv om disse tre damene sikkert oppfatter meg som det. Jeg har blitt eldre, men jeg ser ut til å være mine 47 år. Det innebærer rynker, grevinneheng og grå hår. Det synes jeg er HELT greit. Kroppen fungerer som den skal på tross av disse aldringstegnene.

Korona har påført meg en haug med ekstra kilo. DET prøver jeg å gjøre noe med. Ikke fordi det ikke er pent, men fordi jeg vet at kroppen min funker bedre hvis jeg veier mindre enn jeg gjør akkurat nå. Det er noe helt annet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat