Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-21, 20:12   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.540
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjole eller bluse har du kjøpt til jul?

Det er lenge mellom hver gang jeg kjøper meg kjole, men i år har jeg klart å gå ned et par klesstørrelser, og klærne fra de siste år passer ikke. Så nå har jeg kjøpt meg denne fra Samsøe Samsøe. Likte godt at den var så enkel og stilig på en gang, og satt ganske så fint på meg (finere enn hun på bildet, for på meg er den litt mer kroppsnær ). Også kan den styles både opp og ned.



I tillegg har jeg kjøpt denne blusen, som jeg bruker inni et knelangt svart skjørt, evt til svarte vide penbukser eller mørke jeans, avhengig av hvor pyntet jeg skal være.

Dette er det jeg har kjøpt nytt, og det blir nok brukt i jula. På selve julaften kan det hende jeg heller velger et skikkelig gammelt skjørt jeg har, som jeg ikke har kunnet bruke på styggmange år, på grunn av kroppsstørrelse (og mote hehe). Det ble kjøpt på Vero Moda tror jeg, i sin tid (minst 20 år siden), det er i blankt, litt stivt stoff, i en farge som skimrer mellom rust/burgunder et sted, helt gulvsidt og med masse vidde nedover. Det er skikkelig julefestfint, med en helt enkel svart topp til.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-12-21 kl 08:24.
My er aktiv nå   Svar med sitat