Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-19, 09:41   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wow - postens jule-evangelie-reklame

Jeg blir mye mer opprørt av Posten i seg selv, enn av reklamen, i hvert fall. I går måtte jeg sitte på hendene mine for å ikke kommentere på den varianten med "noen vil ha pakkene lagt inne, noen ute, noen vil at vi skal gjemme dem, noen vil..." med at "ja, og noen vil ha pakkene levert HJEM TIL SEG når de holder seg hjemme mellom 17 og 21 for å vente på pakken, og ikke få beskjed om at "det ikke var noen hjemme", og du, når du tvinger dem til å forsøke en gang til fordi jeg pokker meg nekter å dra på post-i-butikk for å hente en pakke jeg har betalt for hjemlevering for, viser det seg, fordi han på andre forsøk i det minste gadd å ringe, at postmannen tror at vi BOR der de har tvunget oss til å plassere postkassen vår, nemlig hos naboen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat