Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-18, 12:10   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenåringsforeldre - hvordan oppbevare alkohol?

Sørger for at det bare står tequila tilgjengelig sånn at de aldri drikker mer etter first offense.


Neida.


Jeg vet ikke egentlig. Magefølelsen sier at det ikke er superstrategisk å ha mye sprit stående uten å ha grei kontroll på hvor mye som er hvor. Og kjenne igjen utvanna sprit, lissom. Jeg har ofte noen ølbokser i kjøleskapet og en vinflaske eller to stående, men det er veldig sjelden jeg har noe sprit stående utenom evt en flaske whiskey. Hadde femtenåringen vært alene hjemme med en kompis eller to hadde jeg ikke latt den stå fremme tilgjengelig tror jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat