Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-18, 00:27   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får din 11-12 år gamle gutt i julegave i år?

Bøker er fint, det ønsker jeg han fra forskjellige. Han får sikkert noe klær fra noen også, og det er fint, han vokser fort ja. Det som er litt kjedelig er at han ikke finnes interessert i klær. Han blir ikke misfornøyd om han får det, men det er ikke noe han ønsker seg, eller synes er stas eller kult. Han får gjerne ullundertøy fra besteforeldre, og det er fint.

Han kan nesten ikke gå alene på Lerkendal, så sesongkort der krever at en av oss også har det, og er med han. Mannen får ofte VIP-billetter gjennom jobben (og guttungen er ofte med) og sesongbillett for meg ... Konserter og forestillinger av ymse slag er han heller ikke interessert i, men det kan være andre opplevelser som kan være aktuelle. Han fikk klippekort i svømmehallen av onkelen i bursdagsgave nylig, og det var topp.

Hvis jeg ikke finner ut hva som skal være Gaven fra oss får han heller få en samling flere, mindre gaver, evt en mindre gave og penger. Det er bare at jeg har lyst til å gi en pakke med litt wow-effekt, som det er skikkelig stas å få ... Mitt problem altså, han er fornøyd uansett. Har god tid igjen enda da, heldigvis.

Og mange fine tips her, så bare fortsett!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 26-10-18 kl 00:41.
My er aktiv nå   Svar med sitat