Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-18, 16:47   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva får din 11-12 år gamle gutt i julegave i år?

Nå er jeg virkelig helt blank, og trenger masse ideer. Sønnen bryr seg stort sett bare om fotball og gaming (i den rekkefølgen), han har vinteraktivitetsutstyret han trenger, og ønsker seg ingenting. Det gjelder først og fremst gave fra oss foreldrene, som tradisjonelt bruker å være noe litt stort og ordentlig, til rundt tusenlappen, men trenger også tips jeg kan gi til alle andre som spør, og hva jeg skal kjøpe fra besteforeldre som setter inn penger til meg og ber meg om å fikse.

Hvis du ikke vet hva han skal få i år enda, fortell gjerne hva han fikk i fjor, eller til siste bursdag.

Gutten min fikk gamingstol i bursdagsgave nylig, og til jul i fjor fikk han pulsklokke (sånn hvis det kan hjelpe noen andre).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat