Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-14, 18:18   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Aldri likt og aldri hatt. Veggord er noe av det mest komiske og tragiske jeg ser av interiør.

Selv om jeg ikke liker veggord, jeg heller, så synes jeg det er spesielt å kalle ting andre liker for tragiske og komiske. Spesielt tragisk. At andre folk er glade i sånt betyr vel bare at de liker det, og som jeg sa over her, så synes jeg et hjem som er skapt av menneskene som bor der og det de liker ofte er fint. Fordi det er fint for dem. Og personlig. Det betyr ikke at jeg synes alt er like pent eller ville hatt det selv, men ordet tragisk reagerer jeg faktisk på.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat