Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-14, 14:14   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Jeg er minimalistisk i mitt hjerte. Det har jeg vært fra dagen jeg ble født, og jeg har fått mange kommentarer på det. Det betyr IKKE at jeg lever i et minimalistisk interiør, jeg har vært påvirket og hentet elementer fra mye annerledes i årenes løp. Men min personlighet er minimalistisk. Langt fra svart skinn, glass og stål, som enkelte tror er definisjonen på minimalisere. Jeg trives best med ryddighet, less is more og enkle linjer. Alle som er hos oss synes det er koselig. Jeg liker innslag av knallfarger og blir glad av solgult. Men farger forekommer i små innslag. Ellers liker jeg kontraster, organiske former, retroinspirert, men ikke rendyrket retro. Har mørkebrun sofa, men ønsker meg lysegrå. Har forresten en lysegrå også. Stæsjer opp med svart og hvitt, møtkegrønt og solgult for tiden. Kunsten vi har er fargerik og langt fra dillete, og det setter jo også sitt preg på huset. Likevel har jeg en hvitmalte kommoden med løveføtter og glassknotter fra Lisbeth Dahl i gangen. Og til og med et skilt.

Jeg liker mye ulikt interiør, men det beste er når folk har et bevisst forhold til eiendelene sine. Da er det meste pent, egentlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat