Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-14, 14:10   #52
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Nettopp. Og ingenting er mer harry enn de som henger med på disse hurtig skiftende trendene og som tilsynelatende mangler ryggrad og selvsikkerhet nok til å utvikle egen stil og egen smak.

Jøss. Harry altså? Jeg forstår ikke behovet for å fortelle at andres stil er harry, teit, stygg osv. enten det gjelder klær eller interiør.

Jeg følger ikke med på trender og kjøper møbler/interiør som skal vare lengst mulig. Jeg vil ikke påstå at jeg har mer ryggrad av den grunn.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat