Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 12:19   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge?

Jeg klarer rett og slett ikke bestemme meg. Jeg skal ha en av disse til spisebordet. Anledningen er Fin Middag, og fargen er ikke oppe til diskusjon: den skal være hvit.

Jeg vakler mellom disse foreløpig:

"Arne Jacobsen" fra Georg Jensen. Litt vanskelig å se mønsteret på den hvite, så viser den i mørkt også.



"Square" fra Georg Jensen


"Snowflakes" fra Georg Jensen


Hvis noen vet om andre merker som har duker i samme stil og tilsvarende kvalitet, er det bare å hive inn forslag om det også.


Sist redigert av Teofelia : 12-09-10 kl 16:08. Årsak: Stokke navnene riktig, kanskje
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat