Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-08, 20:52   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Det er jo en av hjertesakene mine så det er vel bare naturlig at jeg hisser meg litt opp. Men jeg tenker garantert på en helt annen måte enn moren til dette barnet.. Jeg tenker: Si barnet veide 12 kg og de kjørte i 25 km/t, hadde de kommet ut for noe hadde barnets vekt i den farten vært 236 kg.. 236 kg som smeller inn i dashbordet og kanskje treffer en airbag(som løses ut med en liten sprengladning og har en fart på over 300 km/t).

Ja det er ille om det skjer. OM det skjer.

Folk gamler med barnas liv på veldig mange andre måter også, uten at det klarer framskaffe samme engasjement selv om det er minst like høy risiko for alvorlige skader og varige traumer. Ta feks lite kjærlighet, dårlig mat, lite oppfordrende foreldre.. .... til å sykle uten hjelMMMMM og hoppe på trampoline uten sikkerhetsnett. Barn dør av det og.

Så om dette er det denne moren gjør galt, altså kjøre usikret en gang... So be it.

Det går antagelig bra, men JA.. det er unødvendig.


Sist redigert av Joika : 10-12-08 kl 21:46. Årsak: rette leif
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat