Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-20, 01:31   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær som holder seg fine lenge - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Et merke som stadig overrasker meg er Vic og Match sin Jean Paul. Selve merket syns jeg er dillete og jeg anser det som et «kopi» merke uten at jeg kan sette fingeren på hvorfor, men klærne er av utrolig god kvalitet!

Jeg kjøpte meg to Jean Paul t-skjorter nå før sommeren i ren bomull og angrer allerede. De holder ikke formen og blir litt slaskete rett og slett.

Selv foretrekker jeg bomull med litt elastan i slik at dr holder formen. Basic t-skjortene til Cubus med denne komboen holder seg fint vask etter vask synes jeg.

Jeg synes det er bemerkelsesverdig lite forhold mellom kvalitet og pris. Jeg har nesten flere plagg som er dyre som ikke har holdt seg enn motsatt...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat