Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-12, 22:18   #30
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeez, jeg tok Flytoget sammen med en haug med Beliebers i dag og jeg trodde seriøst at jeg skulle begå drap. Hyling, kvinig, roping, baksnakking av alle idiotvenninnene som de absolutt ikke ville ha med på dette og som de heldigvis ikke hadde fortalt dette til og ikke minst: Hvor kult det var at de hadde skulket skolen for å få dette til.

Frøkna hadde fri idag, så hun KUNNE ha dratt, men jeg er kjip og ville ikke la henne dra alene OG ikke gadd jeg å kjøre henne...

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg gleder meg faktisk litt til dette starter, jeg. Jeg tror jeg har ei jente som kommer til å dåne for en eller annen uoppnåelig kjekkas om en fire-fem år, og det blir i grunnen litt artig det hele. Jeg var sånn selv, på knærne forelska i Thomas Anders i Modern Talking da jeg var 12. Det jeg gruer for er vel musikken som suger hoppetau, men jeg skal vel overleve det også.

Jeg hadde aldri hørt om One D før jeg befant meg forran en PC og ble presset til å kjøpe billetter. Så fikk jeg høre en fengende låt på radioen og skrudde opp for den var da ganske "sommerlig", og jammen var det ikke OneD!! Wow - men det var den ene hitten som var fin da..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat