Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 22:19   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Jeg har aldri tenkt på medisinsk behandling som en årsak til å tegne barneforsikring. Det regner jeg da virkelig med at det offentlige tar seg av.

Hovedårsaken til at vi har forsikring på ungene er at de skal få litt mer å rutte med enn bare minstetrygd hvis de blir ufør, at vi skal få tilskudd til å ta fri fra jobb ved langvarig sykehusopphold og tilskudd til ombygging av huset ved behov for slik tilrettelegging.

I tillegg har jeg skjønt det slik at barneforsikringen kan overføres til vanlig uføreforsikring når barnet blir voksen, og det anser jeg for å være en god ekstratrygghet; hvis barnet blir alvorlig syk i løpet av oppveksten, får det kanskje ikke tegnet helseforsikringer i voksen alder.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat