Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-13, 11:21   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.150
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Jeg liker sunnmøringene godt også.

Den drivkraften og viljen de har til å få til ting er helt strålende. Nei, de gir ikke ved dørene. Det er dårlige kår for gatemusikanter i Ålesund (Hvorfor betale de? De spiller jo gratis?), og jeg husker den utekonserten der ingen betalte billett - alle stod på utsiden av gjerdet og var hjertelig fornøyde med å få alt med seg gratis. Jeg har lyst til en gang å finne ut hva som er gjennomsnittlig forbruk av taxitjenester i Norge, for jeg er SIKKER på at det er kjempelavt i Ålesund. Der ringer man heller en slektning eller venn og får skyss. For der er de også fantastiske: De stiller opp, hjelper til, gir skyss, sjekker om noen skal kjøre til Oslo sånn at de kan ta med kommoden de skulle ha sendt, og det er en selvfølge å si "ja" til det, når det er fetteren til svogeren til naboen din som spør.

Og kaker ER viktigere enn østpå, altså!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat