Sv: Bøker lest i 2018
januar
1. Lasaruseffekten - Tom Egeland
2. Holding - Graham Norton
3. Grünerløkka: fortellnger - Carl Johansen
4. Berge - Jan Kjærstad
5. Gå dit hvor hjertet fører deg - Susanna Tamaro
6. Dødsdømt i Kongo - Kari Hilde Hodne French
7. The Hate U Give - Angie Thomas
8. Se meg, Medusa - Torkil Damhaug
9. Dumme, dumme hjarte - Linda Klakken
10. Fra A til nå - Ellisiv Lindkvist
11. Slekters gang - Jan Kjærstad
12. Tåkens hersker - Carlos Ruiz Zafón
13. Rigels øyne - Roy Jacobsen
14. Krittmannen - C.J. Tudor
februar
15. Alle disse dagene - Tove Braathen
16. Talte dager - Heidi Linde
17. Opprinnelse - Dan Brown
18. Himmelske tilstander - Tove Nilsen
19. Historia om det nye namnet - Elena Ferrante
20. Andre folks døtre - Amy Gentry
mars
21. Byens spor - Lars Saabye Christensen
22. En ulastelig mann - Jane Gardam
23. Mirror, Mirror - Cara Delevingne
24. Her er jeg - Jonathan Safran Foer
25. Kvinner ser på menn som ser på kvinner - Siri Hustvedt
26. Myrkongens datter - Karen Dionne
27. Den nye gutten - Tracy Chavlier
28. Call Me By Your Name - André Aciman
april
29. Født til å løpe - Christopher McDougall
30. The Underground Railroad - Colson Whitehead
31. Bli hvis du kan. Reis hvis du må. - Helga Flatland
32. Alle vil hjem. Ingen vil tilbake - Helga Flatland
33. Dei som flyktar og dei som blir - Elena Ferrante
34. Top dogg - Jens Lapidus
35. Sitt hos meg - Kristian Berquist
36.Ulvefellen - Aslak Nore
37. Alice svømmer ikke - Torun Lian
38. Sitt hos meg - Kristian Bergquist
39. Det finnes ingen helhet - Helga Flatland
mai
40. Nord - Merethe Lindstrøm
41. Det fins et rom i meg som står tomt - Linda Klakken
42. Vi bare kjører, så ser vi - Hilde Stålskjær Osen
43. Gull i grusen - Rebecca Kjelland
44. Så faller jeg Rebecca Wexelsen
Sist redigert av amylin : 08-05-18 kl 22:44.
|