Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-24, 09:24   #15
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.460
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Luksus Take away som lages ferdig hjemme - Oslo

Tror vi har landet på at det må bli crispy duck og dim sum fra Dinner. Vi får evt. varme opp og dampe litt ekstra hjemme for å få nylaget-følelsen.

Også må jeg le litt av at det faktisk er noen tilbud jeg savner fra under pandemien. Den menyen fra J2 Korean som de bare hadde den gangen, var virkelig helt himmelsk. Også håper jeg at Golden Chimp igjen vil tilby sine kjempegode dim sum for hjemmedamping - noe som er mye bedre enn damping i restaurant med levering etterpå. Jeg vet jo at jeg kan kjøpe dim sum i butikker og dampe hjemme, men de er bare ikke like gode som dem Golden Chimp har.

(Vi må spise hjemme pga. hund med separasjonsangst sånn i tilfelle noen lurte).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat