Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-07, 02:18   #18
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du bilen?

Vel, spør du meg som i MEG, så vasker jeg bilen noen ganger pr sommer. Jeg elsker å være ute, men ikke uten å ha noe å gjøre, og er det ikke annet å gjøre, så vasker jeg bilen. Og så hender det at jeg MÅ gå ut å vaske den før gubben kommer hjem, hvis bilen ser helt jævlig ut...

Men spør du om hvor ofte bilen vaskes, så er det OFTE, når gubben er hjemme. Ikke at han er så innmari glad i å vaske, men han hater skitne biler.

Naboen til mamma vasker bilen hver dag, og han polerer den omtrent hver uke. Dette er en helt ordinær bil; Japse av noe slag. Han er vel det jeg nærmest vil kalle hysterisk, siden blien ikke blir brukt noe særlig...kan gå ukesvis mellom hver gang de ser han faktisk kjører ut. Bilen står forøvrig parkert på to røde løpere i garasjen.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat