Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-07, 22:51   #59
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødre

Vi har plutselig fått masse bananfluer i huset. Så i dag har jeg kastet all frukt som sto framme på benken og vasket kjøkkenvasken, søplebøtta og skapet søplebøtta står i med salmiakk.

Fluene virket veldig glade i flaskene med hvitvins- og rødvinseddik. Jeg har fylt glass med eddik og zalo i for å drukne dem. Dessverre virker det som fluene har skjønt hva jeg prøver på for de sitter bare på kanten av glassene.

De vil også sitte på korkene på eddikflaskene. Jeg har satt flaskene i plastposer for å kjapt kunne lukke igjen og hive. Det ser ut som fluene har luktet lunta, for de var ikke så ivrig på korkene etter at posene kom opp.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat