Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-07, 20:29   #53
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlig husmødre

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Var litt inne på flylady i våres, men skjønte vel aldri helt konseptet. Kom liksom aldri lenger enn til å tørke av kjøkkenvasken og knyte skoene - da falt jeg litt av. Men ser at det er mange små tips der jeg kunne tatt med meg ut i virkeligheten. Reaksjonært eller ikke...

Jeg hoppet over en del av de begynnertrinnene og brydde meg ikke så mye om sko og kjøkkenbenk. Men de har noen tips om f.eks. 15 minutters ryddeøkter som er utrolig bra. Og jeg ble om ikke annet motivert til å ikke begynne dagen før jeg hadde kledd meg og redd sengene - noe som aldri har vært en selvfølgelighet her i huset.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat