Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-21, 09:57   #4
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avtrekksvifte på bad, hvem "monterer"?

Det er ikke så store praktiske forskjellen egentlig om den fuktige luften går opp på kaldloft eller om den går ut. Vi har begge løsninger (to bad) og kaldloftløsningen bekymrer verken meg eller byggingeniørmannen min. Kaldloft er så godt luftet at det i praksis er utendørs. Det er en helt vanlig løsning med lufting til kaldloft. Men for å svare på spørsmålet ditt, så laget vi hullet i veggen selv i forbindelse med at vi pusset opp badet, satte inn kanal, kaldrasspjeld og viften, men hadde elektriker til å koble viften til strøm. Størrelsen har jeg ikke (er borte denne helgen), men jeg tipper den er et sted mellom 16 og 18 cm og kvadratisk. Målene finner du sikkert på nettsider som selger slike. Megaflis har kanskje?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat