Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-21, 09:05   #217
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Hmm, jeg klarte å lage tre innlegg og her kommer fjerde. Jeg tar vekk det som er irrelevant.

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

(...) Huset vårt har en kjeller på 80 lvm, 1. etasje er 85 kvm og andre offesielt litt mindre pga takhøyden. Med tre barn var huset mer enn stort nok og vi var strengt tatt fornøyd også det året vi bodde på hytta, der er grunnflaten i 1. 50 og 2. etasje har vesentlig dårligere takhøyde. Nå blir vi stadig færre her og kjenner godt på at huset er for stort.

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det var veldig kjekt med to stuer slik at avkommet hadde en stue til disposisjon når de hadde lan og filmkvelder og slikt. De og vennene var mye hos oss bl.a. på grunn av det. Men jeg tror vi hadde klart oss fint med mindre plass også, i hvert fall mindre opparbeidet hage (1,5 mål). (...)

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Nå bor ingen av unga hjemme lenger, men vi har en leieboer. Vi har begynt å se alvorlig på hvilke områder vi kunne tenke oss å bo i. Terasse e.l. er viktig, støy er kjempeviktig pga. mine helseutfordringer, det gjelder forsåvidt trapper også. Størrelsen er ikke fullt så viktiåg, bare det ikke er kjempestort, tipper at alt mellom 60 kvm og 110 kvm vil oppfattes som passe. (...)

Like etterpå kjøpte vi oss et oppussingsobjekt, det finnes en annen tråd om det. Kravene fra innleggene over er innfridd, men vi flytter ikke inn ennå. I mellomtiden bor vi i en 55 m² stor leilighet. Det er for lite i lengden har vi erfart, selv om vi bare er to voksne. Vi trenger å ha et dedikert kontor, både Helten og jeg har og vil fortsette å jobbe tidvis hjemmefra, slik vi også gjorde pre-corona. Et sted å mekke ting savnes også i mellomboet, samt hage.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat