Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-20, 15:54   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskemeny 2020

Nam, her var det mye fristende. Kunne godt tenke meg en tråd på oppskrifter på det dere har skrevet her.

Jeg har vært på jobben nesten hver eneste dag og dagene har blitt lange fordi vi driver med vedlikehold nå og blir litt vel ivrig..

Har fått med et helt spann med store ferdigpillede reker fra kantinen siden alt er stengt så må finne på noe med det snarest.

Er ikke noe glad i lam men har tenkt å lage lammeskank. Har laget det en gang før, ølbraiserte, og det var skikkelig godt. Med hjemmelaget potetmos. Tenker at det blir på påskeaften.

Har fått andelår som ligger i en hermetikkboks fra en kollega som har leilighet i Frankrike så må finne en oppskrift på noe med det.
Blir det varmt så kan vi grille burger. Terrassen ligger i le mot nord så det er ganske lunt her.
Ellers blir det nok lasagne, hjemmelagde vårruller og ris, tacofredag, kyllinggryte og hjemmelaget pizza.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat