Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-18, 12:01   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig-ferie i Europa

Hiawata er litt avhengig av å "lande" der vi skal være, og er ikke så glad i raske scenebytter. Så jeg tror ikke vil kan gjøre hoveddelen av ferien til å være på veien. Veien kan være en del av det, helt klart ikke bare transportetappe, men tror vi må til et sted og være der en ukes tid.

Jeg er litt på Berlin, kjenner jeg. Både fordi det er en utrolig fin by, har masse å gjøre, det er mulig med fine naturopplevelser i skogene rundt, vi kjenner folk der og vi kan ta en avstikker til Polen. Om vi deler opp reiseveien i tre-fire etapper ned:
1: Sjælland
2: Hamburg
3: Berlin

Og tilbaketuren
1: Fyn
2: Gøteborg
3: hjem

kan det bli riktig så fint, tror jeg. Satse på billige moteller/campinghytter litt utenfor byene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat