Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-16, 18:39   #54
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pysjamasbursdag/frokostbursdag?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har tre barn, mellom 1 mnd og 7,5 år. Før siste ble født skal jeg love at frokostbursdag klokken 11 måtte innebære alarm for oss voksne. Ungene sto opp sånn i 7 tiden, men ikke de voksne nei. Vi hadde kanskje frokost i 11 tiden (ungene fant seg noe mat når de sto opp selvsagt) men å ha noen klar til selskap betyr at ungen er kledd pent, den som skal levere har tatt morgenstellet og i det hele tatt en del organisering.

Hele konseptet er jo liksom at de skal komme i pysjen da. Det er jo det som er det geniale. Opp av senga -rett i bursdag. Vekkerklokka har vi måttet ha på her også, men det har jeg ikke giddet å lage et stort problem av. Tror i alle fall ikke jeg ville sagt det høyt om jeg opplevde at det var krise å måtte dra meg ut av senga før kl ti en sjelden lørdag. Morgenstellet mitt har vel bestått i å dra på meg treningsklær og ta håret i strikk i slike tilfeller.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-01-16 kl 18:50.
My er ikke aktiv   Svar med sitat