Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-16, 13:27   #52
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pysjamasbursdag/frokostbursdag?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg kjenner ikke akkurat mange med barn som ikke er oppe før 9 i helgene, så jeg synes vel det blir litt snevert å mislike konseptet bare fordi man selv er en av de (utrolig få) heldige som ikke er det.
Jeg kan jo kanskje forstå at 0930 er tidlig for noen, men 11 er jo midt på dagen.

Idag har storebror vært i bursdag fra 1230 til 1430, og det er jo en helt håpløs tid, ødelegger absolutt hele dagen.

Jeg har tre barn, mellom 1 mnd og 7,5 år. Før siste ble født skal jeg love at frokostbursdag klokken 11 måtte innebære alarm for oss voksne. Ungene sto opp sånn i 7 tiden, men ikke de voksne nei. Vi hadde kanskje frokost i 11 tiden (ungene fant seg noe mat når de sto opp selvsagt) men å ha noen klar til selskap betyr at ungen er kledd pent, den som skal levere har tatt morgenstellet og i det hele tatt en del organisering.

Nå som tredje er tilkommet er vi heller slett ikke garantert å være klare til å forlate huset før 11 i helga.

Dog, jeg hadde nok ikke hatt større problemer med det enn den vanlige "bursdag klokken 17" når jeg skal hjem fra jobb, hente unger, skifte på og levere, eller den totalt helgeødeleggende 14-16 som vi vel faktisk har hatt en av selv også. Bursdager forstyrrer fridagen vår, eller hverdagen vår. Sånn er det jo bare. Bursdager prioriteres med et smil likevel, vi må bare tilpasse. Så også frokostbursdag, som hørtes kjekt ut

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat